No niin, löysinpäs ne kuvat! Anteeksi tämän osan lyhyys, mutten halua tehdä mitään kamalan pitkiä osia, jos kukaan ei pidäkään. Eli sana on vapaa!(Tarina "minä"-muodossa)

660324.jpg
Hei, olen Leia, Mi Rellan suvun kantaäiti. Opiskelen SimCityn yliopistossa biologiaa, ja haluan sairaalan johtajaksi. Pidän hyväkuntoisista, ruskeahiuksista miehistä, joilla ei ole kiloja. Persoonallisuuteni on tälläinen: S/S:8, U/M:3, L/T:5, V/L:4, M/K:5, joten olen neitsyt. Olen feministi, ja sallin vain tytöt perijöikseni.
660326.jpg
Ensimmäiseksi luin ruuanlaittoa, sillä en halua käräyttää aterioitani. Sitäpaitsi, mitä paremmin kokkaa, sen nopeammin nälkä lähtee!
660325.jpg
Asun tässä huoneessa, mutta se tulee kaiketi muuttumaan ajan myötä.
660328.jpg
"Hänhän näyttää mukavalta, mutta tuo nenä, yök!"
660329.jpg
Kukapa ei haluaisi maalata kauniita tauluja!
660327.jpg
Illalla tajusin, ettei yliopistoelämä ole minua varten, joten soitin yliopistolle päättääkseni opiskeluni.
660331.jpg
Taksi tuli juuri hakemaan minua, joten nähdään Kaunialassa!